Bu siteyi, herşeyden önce yemek yapmaktan keyif aldığım, gece yarısı bile kalkıp yemek yapacak kadar yemek yapmayı sevdiğim için kurdum. Yemek yaparken, her şeyi hatta kendimi bile unuttuğum için kurdum. Yemek yapma konusunda kendimi geliştireyim diye kurdum. Bu alemde benim de adım olsun diye kurdum… Benim gibi yemek yapmayı sevenler için kurdum. Stres atmak için yemek yapan, yemek sitelerinde saatlerini harcayan, tariflerini cicili bicili sayfalara not edenler için kurdum. Bildiğim birkaç püf noktası varsa paylaşayım diye kurdum. “Bugün ne pişirsem” sorununa bi nebze çözüm olsun diye kurdum. Yaptığım yemek tariflerini eşe dosta buradan yollayım diye kurdum. Sık sık çağırdığım misafirlerime hazırladığım sofraları herkesle paylaşayım diye kurdum. Ve son olarak….Yemek sitesi kurmamı bekleyen ve beni yüreklendiren tüm dostlarım için kurdum. Bir kaçını bile başarabilirsem ne mutlu bana…

10 Ocak 2011

Nurselde Kahvaltı


Daha kendi günümün resimlerini koyamadan bloga, bir sonraki ay gelmiş. Bana günler kısa geliyor sanırım. Bu ayki günümüz Nurseldeydi. Benim açtığım yolu takip ederek Nursle de kahvaltı hazırladı bize. Bana "bir şey yapma, bir tek kahvaltılık yeter" diyen kız, bir sürü şeyle donatmış masayı :) Doyduğumuza üzüldük resmen. Ama en çok da gözümüz doydu. İkea'dan aldığı Amerikan servisleri özellikle pek bir modern, pek bir şıktı bence.

Menüsünde, kahvaltılıklar dışında ;
biber dolması
börek
rus salatası
kek
tahinli çörek
sucuklu yumurta
havuç salatası
patates ve biber kızartmaları vardı.
Hepsinin tadına bakayım derken eve kilo alıp döndüm :)


Okul bittikten sonra bizi bırakıp İstanbullara giden İpek de bu hafta sonu Ankaradaydı, üstelik de doğum gününden bir gün önce. Hal böyle olunca Nurselcik bir de güzel pasta yapmış.Sürpriz yaptık kendisine. Tarifine ulaştığımda buradan paylaşacağım ilk lezzet olacak...










Hiç yorum yok: