Bu siteyi, herşeyden önce yemek yapmaktan keyif aldığım, gece yarısı bile kalkıp yemek yapacak kadar yemek yapmayı sevdiğim için kurdum. Yemek yaparken, her şeyi hatta kendimi bile unuttuğum için kurdum. Yemek yapma konusunda kendimi geliştireyim diye kurdum. Bu alemde benim de adım olsun diye kurdum… Benim gibi yemek yapmayı sevenler için kurdum. Stres atmak için yemek yapan, yemek sitelerinde saatlerini harcayan, tariflerini cicili bicili sayfalara not edenler için kurdum. Bildiğim birkaç püf noktası varsa paylaşayım diye kurdum. “Bugün ne pişirsem” sorununa bi nebze çözüm olsun diye kurdum. Yaptığım yemek tariflerini eşe dosta buradan yollayım diye kurdum. Sık sık çağırdığım misafirlerime hazırladığım sofraları herkesle paylaşayım diye kurdum. Ve son olarak….Yemek sitesi kurmamı bekleyen ve beni yüreklendiren tüm dostlarım için kurdum. Bir kaçını bile başarabilirsem ne mutlu bana…

12 Nisan 2014

Meyveli Kuplar



 Uzun zamandır birşeyler yapıp kimseyi eve çağırmıyordum. Bu hafta sonu eski dostlarla olmak iyi geldi.  Menüde;

  • peynirli poğaça (tarifini bu linkten bulabilirsiniz) ( tarifteki kıymalı; buradaki peynirli)
  • damla çikolatalı-fındıklı muffin (tarifini bu linkten bulabilirsiniz) (tarifteki kakaolu; buradaki sade) 
  • kumpir
  • tavuklu sarma
  • meyveli kup vardı.
Kumpir ve meyveli kupu ilk kez yaptım. 

Bu gün meyveli kup tarifini paylaşacağım. Bir dahakine de kumpiri inşallah...
Önce bir resimlere bakın, tarif aşağıda  :)





 Meyveli Kuplar:

Malzemeler:
2,5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı un
yarım su bardağı şeker
1 paket vanilya
7-8  adet bisküvi
1 avuç fındık
çilek, kivi, muz

Hazırlanışı:
Süt, un, şeker ve vanilyayı karıştırarak muhallebi kıvamında pişirin. Bardaklara bir kaç kaşık muhallebi koyun. Üzerlerine bir kaç çilek, kivi ve muz parçası koyun. Meyvelerin üzerine birer bisküviyi iri iri parçalar halinde ekleyin. Daha sonra bardaklara tekrar bir kaç kaşık muhallebi ekleyin. En üste meyve, bisküvi parçaları ve iri kırılmış fındık ekleyerek bardağı tamamlayın. Gayet hafif ve lezzetli, üstelik de şık bir tatlınız olacak.... Afiyet olsun...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Vimeo Videos - Videoodl
Vimeo Videos. Videos 1,800+ are viewed on Vimeo. See vid, profile picture, videos tagged with Vimeo, Vimeo's Vimeo Live Video & Watch Channel List. youtube converter