Bu siteyi, herşeyden önce yemek yapmaktan keyif aldığım, gece yarısı bile kalkıp yemek yapacak kadar yemek yapmayı sevdiğim için kurdum. Yemek yaparken, her şeyi hatta kendimi bile unuttuğum için kurdum. Yemek yapma konusunda kendimi geliştireyim diye kurdum. Bu alemde benim de adım olsun diye kurdum… Benim gibi yemek yapmayı sevenler için kurdum. Stres atmak için yemek yapan, yemek sitelerinde saatlerini harcayan, tariflerini cicili bicili sayfalara not edenler için kurdum. Bildiğim birkaç püf noktası varsa paylaşayım diye kurdum. “Bugün ne pişirsem” sorununa bi nebze çözüm olsun diye kurdum. Yaptığım yemek tariflerini eşe dosta buradan yollayım diye kurdum. Sık sık çağırdığım misafirlerime hazırladığım sofraları herkesle paylaşayım diye kurdum. Ve son olarak….Yemek sitesi kurmamı bekleyen ve beni yüreklendiren tüm dostlarım için kurdum. Bir kaçını bile başarabilirsem ne mutlu bana…

29 Aralık 2010

Yılbaşı Pikniği ve Kayısılı- Üzümlü Çikolata Topları


Bu yılbaşı iş yerinde erken bir kutlama yapalım dedik. Tüm uzmanlar birşeyler yapıp öğlen yemeğe karar verdik. Ben de son anda kolay yoldan çikolatalı toplar yaptım. Daha önce de aynısını vişneli yapmıştım. bu sefer evdeki malzeme kayısı ve üzümdü.

Bir de bu sefer dün yaptığım keki kullandım. Hazır kek kullanmayacaksanız, daha önce verdiğim tarifteki gibi hazırlayabilirsiniz.

İşte yapılışı:

Malzemeler:

1 kutu krema
2 paket kare çikolata
10 adet kuru kayısı
1 avuç kuru üzüm
1 adet hazır kek

Hazırlanışı:

Tencerede minik minik doğranmış kayısı, kuru üzümü ve kremayı bir taşım kaynatın. İçine çikolatı kırıp atın. Karıştırarak eritin. Keki blendırdan geçirin. Hepsini karıştırın. Elinizle toplar yapıp tabağa dizin. Dolapta biraz bekletin.

Not:İsterseniz fıstık, fındık ya da hindistan cevizine bulayarak da servis edebilirsiniz.

Yapımı bu kadar basit...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

bu kürecikleri yedim tatları süper içinde kayısı parçaları var bayıldım...